2013-02-02

Adios Guatemala

To čekání na letišti je otrava. ... ještě máme 2 hodiny do odletu. Tak je třeba se nějak zabavit.

Výběr svačiny je pestrý...
McDonald: z prosté zvědavosti jsem ochutnal místní McHumus, pro jistotu jsem to nedojedl, mám se rád..:-D

Pollo Campero: smažená, resp fritovaná kuřecí křídla by vysvětlovala počínající tukové zásoby mnoha místňáků.

TelePizza: na to jsem zatím nenašel odvahu..

Subway .. nakonec vyhrál, ale že bych o tom chtěl psát domů...? Ne!

Zlaté Tacos z ulice...:) vůbec pouliční jídlo, byť se to nemusí zdát, je nejlepší. Neustále se točí a nikdy není 'na pultě' dlouho.

Krátké shrnutí na závěr....
20 dní, 2 země (byť Honduras jen kousek), asi 15 měst ve 4 částech Guatemaly, jeden oceán, ruiny, jezero ... a spousta nových kontaktů na příjemné lidi...

Byť jsem ze začátku měl trochu obavy o bezpečnost ve Guatemale, nakonec jsme všude potkali milé lidi, skoro bych řekl, že v některém směru otevřenější než v Thajsku.
Prostě opravdu stačí dodržovat pravidla selského rozumu a ptát se místních. 99% míst je většinou v pohodě a kde není tam to většinou včas zjistíte. Na blbce či zloděje můžete narazit stejně tak v Čechách jako v zemi Mayů. 

Hygiena je tu latinskoamerická, žádné větší problémy jsme nezaznamenali. 


Díky za postřehy a komentáře před i v průběhu cesty... a ... ahoj v ČR.

Adios amigos :)
Vašek a Janička

V průběhu naší cesty byl řidičem srazen potulný pes (RIP), nezemřel žádný primát, padlo jedno plato černého uhlí, dovezená slivovice a jeden malý rumík. Prodřeny jedny plavky a zapomenuté dva trekové ručníky...

Vyrobila JaVaTu 2013

Žádné komentáře:

Okomentovat